martes, 2 de noviembre de 2010

Actividad 3- Cómo elaborar un curriculum e unha carta de presentación?Consellos

Consejos para redactar un Currículum Vitae

  

- Unha ou dúas follas como máximo
- Papel branco  ou de cor moi claro, de calidade, sen adornos nin/o filigranas.

- Impreso o mecanografado, evita escribir teu  CV a man, excepto se a empresa que selecciona o exixe así.

- Non incluír data de redacción da  carta de presentación.

- Non debes axuntar documentos acreditativos , excepto se son solicitados.

- Evitar o  envío das fotocopias do orixinal.

- No se inclúe nunca portada del Currículum Vitae.

- Ten  que transmitir visualmente claridade e profesionalidade (papel branco, frases curtas, letras maiúsculas e con formato estándar, elegante e sinxelo; destaca con negrita certa información o apartados).

- Utiliza verbos de acción.

- Evita usar moitos  recursos decorativos, como encadrar, colores , parágrafos moi amplos.

- Se honesto  en el contido , positivo e vende lo mellor de ti mesmo.

- Ben redactado e revisa la ortografía. Usa diferentes sinónimos para evitar repetición e sensación de pouca riqueza de vocabulario e por lo tanto , pouca capacidade de fluidez verbal. No uses abreviacións, excepto si son las consensuados en nuestro idioma

- Estructura el Currículum Vitae en función do que consideras son tus puntos fortes para ese posto: 
Claridade  e  brevidade son virtudes moi apreciadas por los profesionais de Recursos Humanos y moi valoradas para as empresas.


 
- Redacta de forma inversa cronoloxicamente a experiencia  e formación que consideres axeitadaa para o posto de trabajo.

- Destaca sempre como solucionaches os problemas , tuas habilidades, a túa  contribución as  mejoras conseguidas no teu traballo e na  túa  empresa.















Consellos para redactar unha carta de presentacion



  -a carta debe presentarse nun folio  escrita a ordenador (salvo indicación contraria) e por una sola caraEnviar siempre originales . 
  -O papel debe ser de boa  calidade, a ser posible igual que o do curriculum.
  -Non usar un sobre que desmerezca a carta. 
  -Usar un procesador de textos e una impresora de alta definición.
  -E conveniente dirixir a carta a unha persona concreta, para favorecer que chegue o seu destino.
  -Procurar que o papel non esté con máis dobleces dos necesarios.
 Teña en conta que a carta pode ser unha impresión favorable, ou pode crear unha predisposición negativa en relación á nosa aplicación, por exemplo, como resultado da presentación dunha carta fotocopiadoras, ou só os datos específicos é modificado para axeitado a cada aplicación traballo específico.
 
-A carta é leida sempre, aínda que inicialmente, e, polo tanto, ten que tentar ignorar os erros, dixitación, etc ...
- Ademais de ser un servizo de cortesía, quere ser tamén, e por riba de todo, un primeiro paso para a persuasión. Unha introdución ao currículo, destacando, se é posible, algunhas das súas características persoais e menos explícito.
- Ofrécelle a oportunidade de anticipar a entrevista mentres solicitude, permítelle expresar persoalmente manifestar a súa aptitude para o traballo ofrecido ou que poidan ser ofrecidos máis tarde.
- Deixar claro, especialmente no comezo, está consciente de que ten que aprend
 Páxinas utilizadas
 
     -Http: / www.cv-resume.org/curriculumvitae/elaborarcurriculumvitae/consejos.ph /
   
- Http: / www.oficinaempleo.com/Manualcv1.htm /
   
- Http: / www.modelocurriculum.net/10-consejos-para-hacer-mas-atractivo-tu-curriculum-en-tiempos-de-crisis.html /
   -
Http: / www.readyfortomorrow.com / como-hacer un - currículo trucos-exemplar-Persoal-y-Consellería
   
- Http: / / www.oficinaempleo.com/cand/carta10
 
 -http://www.entrevistadetrabajo.com/Seccion2_Item.asp?Id_Prod_Serv=215&id=32de nós.

No hay comentarios:

Publicar un comentario